سخن هفته
تفاوت...! <:::::::::::::::::::::::::> مردمی که می خواهند کشورشان یک شبه و در عهد یک پادشاه یا یک رئیس جمهور به بهشتی توسعه یافته تبدیل شود، نه هرگز توسعه خواهند یافت و نه زمینه های رفتن به بهشت را آماده می کنند. مردم انگلستان در طول هزار سال پادشاهی کشورشان، تنها یک شاه را کشته اند، آن هم با محاکمه رسمی و علنی و با امضای نمایندگان پارلمان. و ما در طول سیصد سال گذشته هر ۲۵ سال یک بار، یک شاه را کشته ایم یا فراری داده ایم ،یا دق مرگ کرده ایم یا تبعید،راستی تفاوت در شاهان ما بوده است یا در مردمان ما؟! <:::::::::::::::::::::::::> نقل قول از نویسنده است که متاسفانه نامش را ثبت نکرده ام.
آمار سایت
افراد آنلاین : 4
<==================> تعداد نوشته ها : 439
<==================> بازدید امروز : 413
<==================> بازدید دیروز : 560
<==================> بازدید این هفته : 413
<==================> بازدید این ماه : 7073
<==================> بازدید کل : 548760
<==================>
بایگانی

…وحکایت عکس…

…وحکایت عکس و مکث/۱۳

عوامل موفقیت

=========================================>

با سلام وتشکر

مطبی که با توجه به کارنامه های منتشر شده قابل ذکر است،این است که

آموزش  معلمان آن دوره جدی، بی تعارف و نتایج تلاش یک سال ،با تمام

قاطعیت ثبت می شد.

مردودی های سال اول ابتدایی ،مشخص کننده این واقعیت است که

دانش آموز از سال اول باید د رس و مدرسه را جدی می گرفت وشاید عامل

موفقیت دانش آموزان درس خوان آن زمان هم همین مورد بوده است.

من به شخصه به حذف مردودی ها وبه هر عنوان نمره دادن ها ی امروزی

وتنبل و مدعی بار آوردن دانش آموزان اعتقادی ندارم.

=========================================>

ذوالفقار ستاری

=========================================>

سلام

من هم با نظر شما موافقم.آموزش قدیم؛ احترام،همراه با ترس ومحبت

نسبت به معلم بود وحتی گاهی چوب ناظم ومعلم هم اگر همگام با

خیر خواهی ومحبت بود – مثل درسِ معلم شیرین ،راهنما وراهگشا بود.

حتی سیستم نمره دهی ابتدائی هم ،عاقبت سره را از ناسره تمییز می داد

وآنهائی که واقعا تشنه درس ومشق بودند،پی گیر ادامه تحصیل می شدند

وبقیه هم دنبال علایق واستعدادهای شخصی خود می رفتند.

الان گوئی سرنوشت مختوم همه کودکان این است که با هر استعداد و

علاقه ای،باید درس بخوانند، دانشگاه بروند-هر رشته وهر دانشگاهی! و

مدرک بگیرند-با هر سطح علمی.واین،مشکل علمی جامعه اکنون ماست

که به استعداد وعلایق افراد توجه نداریم.

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

با پوزش،دبستان را دبیرستان نوشته ام.این هم مشکلات دستنوشت که

نمی توان خطارا اصلاح کرد.شما با بزرگی خودتان اصلاح کنید.من یک روز

کنگر وقالقان می چیدم،از تنظیم این نوشته راحت تر بود!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::>

 

One Response to …وحکایت عکس…

  • ذوالفقارستاری اسمرود says:

    با سلام وتشکر
    مطبی که با توجه به کارنامه های منتشر شده قابل ذکر است اینکه اموزش توسط معلمان ان دوره جدی بی تعارف ونتایج تلاش یکسال با تمام قاطعیت ثبت می شد
    مردودیهای سال اول ابتدایی مشخص کننده این واقعیت است که دانش اموز از ا سال اول باید د رس و مدرسه را جدی می گرفت وشاید عامل موفقیت دانش اموزان درس خوان ان زمان هم همین مورد بوده است
    ومن به شخصه به حذف مردودیها وبه هر عنوان نمره دادن ها ی امروزی وتنبل و مدعی بار اوردن دانش اموزان را قبول ندارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

دانش آموختگان اسمرود