سخن هفته
حماسه وشعر ==================== ==================== مرثیه سرایانی چون کمیت اسدی ودعبل خزایی که با اشعار حماسی وکوبنده خود تخت خلفای اموی وعباسی را به لرزه در آوردند،بر شاعرانی چون محتشم کاشانی که صرفا راوی مصائب کربلا وبر انگیزنده حزن واندوه هستند،برتری دارد. ==================== ==================== شهیذ سید مرتضی مطهری
آمار سایت
افراد آنلاین : 4
<==================> تعداد نوشته ها : 1224
<==================> بازدید امروز : 830
<==================> بازدید دیروز : 966
<==================> بازدید این هفته : 830
<==================> بازدید این ماه : 7148
<==================> بازدید کل : 1823766
<==================>
بایگانی

فرصت…

فرصت سازی از تلاطم

=================================

دکتر فرامرز سهربی

دوران رقابت تمام شد و حالا دکتر پزشکیان در یک انتخابات آزادورقابتی که موفقیتی دیگر در کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی بود،موفق به جلب اعتماد مردم شد.
تحلیل قومیتی در مورد این رای و یا دخیل دانستن حمایت جریان ها یا برخی بازیگران سیاسی در پیروزی او خطایی واضح است وباید اذعان کرد برخی شباهتهای ایشان به شهید رئیسی ازجمله مردم داری،افتادگی وسادگی وهمچنین توانمندی در برقراری ارتباط با متن جامعه وبویژه جوانان باعث شد مردم به وی برای سکانداری دولت چهاردهم اعتماد کنند.
از سوی دیگر دعواها و اختلافهای بچه گانه نیروهای جبهه انقلاب و ناتوانی کاندیدای نهایی آنها در ارتباط گرفتن با متن مردم زمینه را برای این نتیجه فراهم کرد.

جمهوری اسلامی موفق شد از بحرانی که می‌توانست همچون خیلی از کشورها زمینه ساز تلاطمات سیاسی اجتماعی شود فرصت بسازد و در یک فرایند کاملا مردمسالارانه و در تراز یک جامعه متمدن و پیشرفته دوران جدیدی از حیات و بالندگی خود را آغاز کند.
شکرانه این موفقیت عظیم، همدلی و حمایت از دولت منتخب برای تحقق وعده ها و پرهیز از جدال‌ها و تخریبهایی است که موجب ناامیدی مردم و به هم ریختن آرامش روانی جامعه می‌شود.

پزشکیان خود را وفادار به مبانی انقلاب اسلامی نشان داده و مواضع اخیرا و در تقویت جبهه مقاومت، ارسال پیام قدرت و عزت به دنیا در عین علاقه مندی به تعامل و توجه به آرمانها و سیاستهای کلان نظام، ستودنی است و امیدواریم شاهد تداوم این نگاه عمیق و استراتژیک در مسیر اجرای سیاست‌های داخلی و خارجی دولت باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>